wan norashikin wan mohd rais

wan norashikin wan mohd rais

Hi!

Freitag, 22. Oktober 2010

wall of happiness




out of sight but not out of mind!

hehe.. tengah stress ngan bos ni.. baik tulis blog yang da berabuk ni.. paling2 pun bole sengih sorang2.. hilang sikit tension.. (!"$§%&$" crap /"$"%)$%)§%)

kalau boleh aku nak letak muka semua orang dalam ni tp sorry.. tadak muat.. :)

dalam wall tu, tiap2 sorang tu ada perangai pelik dan remarkable masing2.. ble ingat balik boleh gelak sorang2.. :D

~TOHER~
universal taste tu.. sebut je nama dia semua pun kenal.. dia je tak kenal semua orang..public figure betul.. sebab ada dia kat franfurt la, saham kitorang awek2 frankfurt jatuh.. ngeh3

~GODI~
dalam ramai2 dia paling berusia.. koh3..boleh panggil abah.. tapi abah aku lagi best.. kadang2 sensitif.. suka merajuk.. lagi2 dengan toher.. cepat tersentuh.. playlist mp3 ade 8 je.. deeee....!

~NIRA~
salah seorang housemate aku. kakak kurus. bihun dia sedap woo..pastu nira ni terer buat kek.. nyum!!

~SYIKIN~
pun housemate aku. pun kurus jugak. tapi gagah perkasa. kalau jogging ngan dia memang asyik kena tinggal je. demit.. kin, bile kita nak tengok cerekarama kat tv3.com.my lagi kin? sambil makan bihun yang nira goreng. (^.^) geng perbualan bantal jugak. =)

~RADIN~
sayang gile kat toher. rendang dia sedap. geng rock kapak. lagi satu bab tiru gaya suara orang tak kalah pak cik ni. lagi2 tiru toher versi indonesia.

~APIZ~
kawan farid. kadang2 menyakitkan hati. arghh.. betabah je la.. amik gamba muka boyband aje. buat lawak takde perasaan. macam tak besalah. mangsa menangis dalam hati. aku la tu..

~PEK U~
teh tarik segera. abang motor besar. helmet pun besar.

~NORI~
ni lagi sorang sensitif. encik kesihatan. winter2 pun gigih jogging. penah pinjamkan rumah dia kat ktorang seminggu. keh3. pape pun aku rindu nak main gitar hero!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen