wan norashikin wan mohd rais

wan norashikin wan mohd rais

Hi!

Freitag, 22. Oktober 2010

DULU lain SEKARANG lain

DULU masa kecik-kecik, rasa jealous dengan orang besar sebab dorang ada handphone.
SEKARANG budak kecik 5 tahun pun da pandai ada handphone sendiri. Aku jugak la form 5 baru dapat rasa ada handphone.

DULU mase sekolah, jealous tengok orang-orang besar kerja. Ada duit sendiri, kereta sendiri.
SEKARANG aku pulak rasa jealous tengok budak-budak sekolah pergi sekolah. Tak payah sibuk pikir nak submit report kat bos. Tak payah attend meeting.

DULU sebelum kerja, jealous tengok orang-orang dah kerja belanja sakan pakai duit gaji. Tak payah mintak duit ngan mak ayah. Masuk gaji je *yezzaa..*!
SEKARANG aku jealous tengok adik mintak duit ngan mak ayah nak beli PSP. Aku pulak bila da kerja semua pun duit kuar dari kocek sendiri. Tak boleh mintak-mintak dah.

DULU masa duduk kat german rasa syok gile europe ni sampai rasa nak duduk situ tak nak balik malaysia.
SEKARANG ... haa amik kau.. kena campak ke barcelona 2 bulan sorang-sorang.. padan muka aku.. argh.. nak balik..!!

message: aku nak balik malaysia sesangat.. somebody come and save me!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen