wan norashikin wan mohd rais

wan norashikin wan mohd rais

Hi!

Dienstag, 15. März 2011

Anugerah demi anugerah


Biasa dengar kan sharing is caring? Semua pun kena la share. Biskut, nasi goreng, jus oren, oreo. Baru la caring kan kan kan.. Sama la macam award ni. Tiru macam kawan saya ni, Wafa. Sebab dia ajak saya share award ni la saya dapat bermegah-megah malam ni. Huhu.

Kalau masa ABP ke.. Juara Lagu ke.. ayat cliche penerima anugerah:
" Award ini bukan lah milik saya seorang, tapi untuk kita kongsi bersama. Lepas seminggu nanti datang la amik kat rumah saya. Kata nak share kan?"

Tapi, kita lain. Kita memang share betul-betul. Tak tipu. Tak sekadar manis di bibir gitu.

Apart from that, this blog is meant .. :
  • to thank those who awarded me
bunch of thanks to my sweetie meetie wafa!

  • to write 7 and few things about me
  1. saya tak suka tunggu orang, kalau lambat saya tinggal. Ye, saya jahat. Sapa suruh lambat?
  2. saya tak reti duduk rumah, ada je alasan nak start enjin kereta. alasan nk beli coki-coki pun jadi la.
  3. saya suka masak. hehe, hilang stress.
  4. saya suka jalan-jalan naik kereta sambil tengok lampu walaupun tak ada hala tuju dengan dia. Hehe.
  5. main bowling pun saya suka
  6. sila jauhkan jajan anda dari saya, sebab saya mampu habiskan jajan tu tanpa anda sedari
  7. and.... I can talk for hours! So, please mind to shut me up when you think it is necessary to do so!

  • to award it to others to keep the cycle going
  1. kak liza
  2. liyana izzati
  3. sue
  4. amin
  5. kak farr
  • to inform those recipient(s)
hopefully yes.. hehe

1 Kommentar: